Cele projektu:

jest promocja produktów firmy na targach międzynarodowych skutkująca wzrostem liczby zamówień, lepszą rozpoznawalnością marki i kreacją wizerunku firmy jako rzetelnego partnera dostarczającego nowoczesne i wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach.

Planowane efekty:

W wyniku realizacji projektu, firma wypromuje wprowadzone na rynek 4 nowe produkty, należące gamy produktów pod wspólną nazwą urządzenia rozrywkowe (ang. amusement equipment), stanowić będą główny towar eksportowy firmy. Spowoduje to zwiększenie konkurencyjności firmy dzięki poszerzeniu asortymentu sprzedaży o unikalne na skalę światową produkty, pozwoli zdobyć nowe rynki zbytu i wpłynie na pozycję firmy, umacniając jej status jako jednego z liderów produkcji takich urządzeń na poziomie światowym.

Wartość projektu: 406 277,54 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 167 142,57 z